att jag aldrig lär mig.

Hmm... varför sover jag inte redan ? Jo, för att jag inte kan slita mej från datorn/TV'n. Suck, jag lär mej aldrig !
Har suttit och läst blondinbellas blogg och kollar hennes klipp från efter 10. Bellas röst påminner om Evas i Eva ich Adam! Tycker inte ni det ?

Okej, vet ni varför jag egentligen inte kan sova ? För att jag är nervös. Det är 1000 tankar i mitt huvud. Jag oroar mej över imorgon, om jag kommer bli frisk tills onsdag, då jag MÅSTE vara frisk. Dels så har jag biologi prov oså filmar vi från 16.00 till sent på kvällen... o man måste se bra ut, få manuset (vilket manus?) rätt och alla blickar måste sitta på rätt plats så det inte ser dumt ut. Det är mycket att tänka på! Vi är 2 programledare, men det kan vara att jag blir ensam. Jobbigt! Det är mycket lättare att ha någon annan som kan rädda upp situationen om man gör bort sig fullkomligt. Men det är roligt, det är det som räknas. Annars skulle jag ju inte göra det. För vad är mer spännande än att se sig själv på tv, och veta att flera 1000 kommer titta på det. Och det är rätt roligt när folk tittar en gång extra i korridorerna. Vem vet, kanske detta tar mej till tv4 nån dag ? ;) man ska aldrig säga aldrig..

För de som vill titta på P-Ung TV går in på P-ung Tv <--  och där kommer klippen fram :) Ni kan se dem all over and over again ! :) Vår nästa sändning är nästa torsdag, den 19 november alltså.

Nu ska jag kolla lite Jordan Rättsläkare, sen sova så jag orkar med morgondagen. Hoppas ni som ska till skolan har det bra iaf.

Gonatt (I hope) !


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack tack! <3¨

Hoppas ni sover gott!

2009-11-09 @ 23:55:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ness

Tack så mkt sötnos! detsamma!

godnatt och sovgott!

kram

2009-11-10 @ 00:17:03
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hejsan jag heter Linda.

Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att Vara med o tävla om ett jätte fint armband, som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2009/november/vinn-ett-armband.html!)



Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt via bloglovin? =)



Ser framemot att höra ifrån dig!

2009-11-10 @ 10:58:39
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Caitlyn

Kanske ni skulle vilja vara med och tävla om en GRATIS bloggdesign? Kika in i min blogg och leta upp tävlingen ;)



♥ Caitlyn



2009-11-10 @ 11:29:52
URL: http://ccaitlyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0