BUBBELBAD!

Eftersom Sara inte kan blogga, så får ju jag underhålla er istället ! Jag och C ska snart ta ett skönt, varmt bubbelbad. Vi har nyss ätit tacos, namm! Och ridturen gick bra, hästen var lite hoppig dock, för han har bara varit här en vecka. Det är en new forrest ponny, han är skitsöt och endast 6 år. Vi ska ha honom åtminstone till våren. Ska träna upp honom nu sålänge jag kan, han har nämligen en stor hoppotential, och det gillar ju jag !

Det är jättemörkt där ute, och klockan är ju endast 5 snart...Usch usch usch för vinter ! När fan ska man hinna göra något ? Skolan slutar ju 3 och då är det ju nästan mörkt redan..

Nej, nu känner jag mej jävligt ofräsh. Så nu ska vi gå ut o röka o sen hoppa i det varma badet !

Hörs efter det,
<3 Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0