efter party!

Hallå, nu kom jag nyss hem från discot! det gick helt bra, inga större slagsmål eller så, endast lite uppkäftiga ungdomar. Var inte så mycket folk, ca. 300. Så lite på plus gick vi :) Det var ingen förutom vi som ordnade som hade klätt ut sig, men kul att folk hade ansträngt sig lite iaf :)
Är jätteförkyld nu, men känner mej inte alls febrig längre !

Imorgon ska jag och Carlos chilla. Ska även rida min häst och hjälpa några småtjejjer med min ponny. På kvällen ska jag nog bara vara hemma och vila ! Vad ska ni göra ?

Sorry sådär annars för dåliga webcam shots, men batteriet i min d60 är dött, orkar inte ladda den heller xD venne om jag hittar laddaren i mitt roddiga rum.. Får leta imorgon! Tänkte fota min älskade häst Smigge imorgon också, så då behöver den ju vara laddad. Kanske jag ändå måste hitta den ikväll?

Nu kom älsklingen hit, han är våt och kall! Stackarn.. Men han har ju mig att värma sig på !

Gonatt allesammans, puss
<3 Manda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0