finally friday!

Shena. Idag började jag nio och skrev matteprov till halv 11 ungefär, och sen var den skoldagen över! Nu är det helg som gäller, och kvällens program är disco som Manda ordnar. Det är halloween tema på discot, alla de som ordnar det ska klä ut sig. Så Manda och jag ska klä ut oss, kan ni gissa till vad? :D

Iaf, här i Finland har det snöat hela dagen, usch och fy! Så jag tog fram min nya varma vinterjacka och passade på att inviga den! Älskar jackor med stora huvor, det är så himla mysiga att gömma sig i. Nu ska jag här näst tvätta håret, packa ihop lite saker som jag ska ha ikväll och sen pysa iväg med bussen till Mandas. Vi hörs senare! Puss /sara


ska låna min syrras jeaansshorts ikväll, don't tell her ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0