Fotograferande

Nu ska jag riktigt snart åka iväg, ska bara äta och vänta på Dennis, om han hittar hit ! Har har kört hem mej 1 gång per vecka hela hösten, men hahah, igår när han körde av mig så hände detta;

1. Först glömde han var han skulle svänga in till denna väg (han har aldrig glömt det förr)
2. Sen svängde han in på fel väg, till grannen !
3. Sen fick jag hojta till vid nästa avtagsväg

Så vi får ju se om han kommer hit alls idag.. Nej nu bråkar jag :) Klart han hittar !

Har iaf sjuka ögon, har haft 2 sömnlösa nätter nu. Inte så skönt. Men lite fotograferande och tobak piggar upp! ska kanske åka till stan efter det och handla lite :)

sköt om er, hörs sen när jag är hemma ! Puss o kram!
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0