godmorning.

Nu har jag vaknat och fixat mig. Håret står lite vart det vill, men so what ? Orkar inte bry mej xD ska ändå bara räkna matte hela dagen..
Sov jättebra inatt, tills pappa väckte mej halv 9 :/ Då kunde jag inte sova mer.. Men, jag får sova sen :)

Tror älsklingen kommer hit en sväng idag, lär behövas. Kommer vara förstörd över matteprovet. Haha! Nej, de kommer nog att gå bra. I hope..

Nu känner jag mej bara allmänt rastlös och röksugen, ska gå o söka mina matteböcker. Sen åker jag iväg. Hoppas ni klarar er ;)

Vi hörs efter skolan,



Haha, sliten ? ;D

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: åhh vad roligt, hur blev du det? :P

2009-11-12 @ 10:59:34
URL: http://sofief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0