Gonatt!

Min feber har gått ner lite, jippie! Är nöjd med mitt hår, skönt med en förändring igen. Venne varför, men jag klipper alltid kort pannlugg denna årstid ? Hmm...

Har iaf suttit och planerat de 2 kommande dagarna, såhär ser schemat ut för mej:



Låter det inte spännande ? Jag syftar på torsdagen! Ska för första gången fota professionella bilder åt nån. Jeesus.. Hoppas de blir bra bara :) Dennis är projektledaren för Tv-projektet jag är med i, alltså där jag är programledare. Han är supersnäll och musiker. Tror han skall bjuda mej på lunch! Jag är typ hans sekreterare som får hålla koll på honom så allting blir gjort. haha! Sen ska vi ju filma en grejj till nästa program, kommer bli ett superkul inslag !! Fast tror bara det är vi från österbotten som kommer fatta det eftersom vi känner till Bingolotto härifrån.. Ja, och 19.00 sänder vi ut andra programmet, så då ska vi kika på det :) kommer kännas spännande, för jag är ju ensam programledare ! Och mitt hår stod åt alla håll och kanter, usch.. Hoppas allt blev bra i slutändan! :)

Nu ska jag försöka sova, vi hörs imorgon när jag vaknar. Ha en bra skoldag<3

// Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0