Gutentag.

Nu sitter jag i skolan, har redan haft 2 lektioner :) Har även haft mitt föredrag, de gick bra! Nu har jag håltimme och sen bara matte. Sen åker jag nog hem och sover en stund. Idag ska jag på kaffe med en kompis, bara jag slipper till stan. Ska bli skönt att få koppla av lite! Måste dock börja läsa på biologi provet som är på onsdag, plus att jag har matteprov på fredag. Hatar provveckor!! Men har bara 4 prov nu, så det är jätteskönt!

Inatt var C jättegullig åt mej, satt och masserade mej mitt i natten. Så speciellt mycket sömn blev det inte.. Men men, hellre nattmys än sömn! :) Men jag skulle fortfarande behöva lite massage, min axel flippar hela tiden :( Var jobbigt att åka hemifrån imorse när han lämnade kvar där.
Grattis sötnosen<3

Nu ska jag gå ut o röka med dom andra, vi hörs när jag är hemma :)

<3 Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0