Hej där

Jahapps, då  hade vi en ny blogg. Manda och ja hade en innan också, men den lades ner pga. att det blev en massa trubbel runt den. Aja, ny blogg, nya möjligheter!
Jag heter då Sara Braskén, och bor precis som Manda i Finland. Vi bor båda två i svenskspråkiga komuner och går i svenskspråkiga skolor. Så det är en självklarhet att börja blogga på en svensk domän.
Vad ska jag annat berätta då? Jag är 16 år, alltså 93:a. Jag går 1 i gymnasiet och siktar på att bli veterinär om orken och betygen räcker till. Jag älskar allt som har med djur att göra. Här hemma har vi 2 katter, 5 kaniner och fiskar. Jag hyr också en ponny och rider 4 dagar i veckan. Jämte djuren så är mode ett väldigt stort intresse. Vad mer? Hm.. vet inte. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan sova. Vi har provvecka denna veckan, och imorgon har jag långmatte prov. Vi hörs, Puss! /sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0