Hej hopp

Jag känner mej som en riktigt dålig bloggare idag. Har varit ledig hela dagen och bara lyckats klämma ut ett enda sketet blogginlägg. Haha, förlåt. Jag ska bättra mej :D
Jag kom just hem från stan. Jag hade så tråkigt här hemma så jag sminkade mej lite, bytte kläder och åkte iväg med syrran och mamma och handlade. Det var riktigt roligt, precis som förr i tiden. När jag och min syster var små hade vi alltid fredagen som "handelsdag". Då åkte vi in till stan och fyllde på kylskåpet och köpte en massa gott till helgen. Det första Linn och jag gjorde var att springa iväg till godisavdelningen, blanda lite lösgodis och sen så sprnag vi vidare till leksaksavdelningen. Där gick vi runt och kollade på en massa saker vi ville ha. Åh, tänk om livet vore så ännu :')
Dessutom så träffade jag en riktig snygg kille i stan, men mer om det senare, kanske ;D


Pusshej /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0