hemma från stallet!

Kom riktigt just hem från stallet och kröp direkt ner under täcket! Det är verkligen äckligt väder nu, snön smälter och det är jättedimmigt och kallt.

Hur som helst. Dagen började redan runt 9 på morgonen. Då klev jag upp ur min varma säng och började fixa fram ett riktigt lyxigt morgoonmål åt pappa. Jag kokade kaffe, dukade fint på bordet, gjorde smarriga mackor och bakade scones som vi sedan åt med naturell mjukost och hallonsylt. Jättegott! Sen var jag så slö, så jag gick och lade mej i sängen ännu en stund. Lyssnade på lite musik och chattade med kompisar. Sen runt 2 på eftermiddagen så drog jag och syrran iväg till stallet. Jag och gulleponnyn skrittade bara idag, eftersom vi körde ett rätt hårt pass igår och han hade styvnat till lite under natten. Så jag tänkte att eftersom han gick så bra igår så chillar vi idag och sträcker bara på benen. Nästa vecka är det hopptävlingar, så vi får se om jag tar och anmäler oss! kanske kanske, beror på hur han funkar under veckan :)
För resten av kvällen har jag inga planer, förutom att läsa på morgondagens musikprov. Nu ska jag hjälpa mamma med maten, så vi hörs! Pusspuss /sara


bästa ponnyn <3


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej , jag sku bara fråga att var har du din häst(:? Jag är och finlandsvensk och rider:)))))

2009-11-11 @ 17:08:40
URL: http://jennyyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0