hemmaaa!

Nu är jag äntligen hemma, efter en jävligt lång dag ! Men allt gick bra, trots att vi fick ta en del omtagningar pga. en felsägning ;) Voi voi! Oså gav internet upp efter en tid, venne varför ? Så då kunde jag inte blogga längre :( Men jag ligger nöjd här hemma nu. Här har ni 2 bilder in action;



Detta är ur ena intervjun, det är Petter som har fotat :) Den första är innan vi filmar, den andra under tiden vi filmar!

Nu när jag är hemma ska jag bara chilla, kolla tv, prata med älsklingen och planera lite. Imorgon börjar jag först 11.10, har grupphandledar timme och provförberedelse i matematik. Kan verkligen ingenting !! :(  Men, I will try my best. Det låter säkert som att jag är jättedålig i skolan, men jag har bara en jävligt dålig period just nu. Pallar inte med skolan. Mitt betyg består mest av 9:or (MVG), så då vet ni... :) Men har man det sämre personligt, får skolan lida. Man kan ingenting åt det.

Vad har ni själva gjort idag då ?

Själv har jag mest stressat och hållit opå, hoppas ni andra har fått ta det lugnt iaf.
Påtal om stress så är det ju snart helg. Själv tror jag att jag hålls inne. Vill vila upp mig nu så jag blir frisk på riktigt! Orkar ändå inte sitta på stan och hänga, de e så jävla kallt och tråkigt. Hellre ligger jag hemma o bloggar då! :) Låter inte det bra ?

Nu ska jag ta en paus i bloggandet. Vi hörs snart !


Kommentarer
Postat av: antonia

märks bra på språket att ni e finlandssvenskar;P

2009-11-12 @ 16:33:01
URL: http://antoniawilhelmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0