Idag;

Mamma har gett mej förbud att åka till skolan imorgon, då jag bara blir sjuk igen. Inte mig emot !
Vi har beställt hästgrejjor från Hööks, bland annat ett nytt träns åt Smigge :) Allt detta beställde vi;



Detta blev det :) Ett träns, hovkrats, ansiktsborste och svansreflex! Allt som behövs just nu :)

Just nu kollar jag tv, snart ska jag typ städa mitt rum. Sen måste jag göra lite skolarbeten. Fast ja, mitt rum är viktigare just nu ! Det är så jävla roddigt, fy fan! Ska ta en före och efter bild så får ni se hur äckligt det är :D

Vi hörs efter det <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

=)

Fick du till inforutan?

2009-11-16 @ 16:18:53
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0