Klar !

Nu är jag klar med sminkningen (ska fixa den bättre där), håret och fotograferandet ! :) har en halvtimme på mej att ta det lugnt och packa.

Hur har jag förberett mig för denhär inspelningen ? Jo;

-Färgade håret
-Tog en dusch
-Valde ut kläder
-Sminkade mej
-Fixade håret
-Åt pizza och drack coca-cola
-Fotade mej
-Bloggar


Som ni ser har jag haft fullt upp och inte hunnit oroa mej över hur allt ska gå. Men nu börjar nerverna komma. Förra programmet var vi 2 programledare, men inte idag. Så vi får se hur det går :) Bara det blir roligt ! Är ju rätt ny på detta, men man lär ju sig med tiden :D Det är iaf skitroligt, verkligen något jag skulle kunna jobba professionellt med :)

Såhär kommer jag se ut i nästa avsnitt (kommer nästa torsdag):



Det jag har på mej;

Topp från HM (vanlig svart)
Spetströja från Code, märket VILA
Jeanstights från Gina Tricot
Högklackar från typ Din Sko i Umeå

Visst ser allt rätt bra ut ?

Wish me luck, ska försöka blogga om jag kan :) annars hörs vi när jag kommer hem ! Kameran är med, så ni får se lite backstage bilder.. Lyckostar!

Puss o kram,


Kommentarer
Postat av: josefin

Ni är verkligen jätte fina :D

2009-11-11 @ 19:13:28
URL: http://josterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0