Kvällsbloggning.

Jag tycker att det är mycket lättare och roligare att blogga på kvällarna, varför vet jag inte. Men så är det!
Jag har just haft en liten spakväll här hemma. Kände ett stort behov att frächa upp mej eftersom man alltid blir så skabbig och sliten när man är sjuk! Men nu känner jag mej fräch igen, blir nog till och med skola imorgon, orkar inte vara hemma mer! :D
Jag har: 
-
Tagit en riktigt lång, varm och skön dusch
- Tvättat håret och badat i silverschampo
- Haft på en ansiktsmask
- Plockat ögonbrynen
- Smörjt in ben, armar, ansikte och händer
- Filat och lackat naglarna

Nu ska jag snart börja sova så att jag är utvilad imorgon! Puss hej, sov gott <3
/sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0