Nelly.se

Satt och funderade lite över vad jag kan ha på mej imorgon, vilket ledde mej vidare till Nelly.se
Har suttit en bra stund och kollat in deras utbud, detta var det jag hittade !



Klänningen är hur söt som helst. Har ni märkt jag är inne i en spetsperiod ? Såfort jag ser något med spets, vill jag köpa det utan vidare eftertanke !
Skorna är DÖÖÖÖLÄCKRA, båda 2. Inte så dyra heller, verkligen något för mej.
Jackan ser så varm och gosig ut,skulle gärna ta den nu redan !
O pälsjackan, den finns inne i stan, den är skitsnygg!!!! :D

Kolla gärna in Nelly.se ni med !

Synd att man hittar så mycket snyggt när man måste spara pengar... Sparar ju till körkortet och bil och klassresan, så vidare mycket shopping ska det inte bli... :( Dör ju! Får iaf lite pengar i december, så då blir det lite shopping ;) (dock har jag tröstshoppat lite i veckan... Men det måste man ju få)

Nu ska jag släcka datorn och sova. Eller försöka. Bloggar kanske innan skolan, ni märker ju!

Gonatt allesammans,


Kommentarer
Postat av: Deboss

Nelly har riktigt fina kläder, men ibkand till överpriser tycker jag =)

2009-11-12 @ 00:11:54
URL: http://deboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0