Nyduschad och klar !

Nu ligger jag här i min säng med vått hår och allt. Är nog fortfarande sjuk, men måste vara frisk tills imorgon ! Har ju skolan och så har vi ordnat disco på kvällen. Jag är ju elevkårsordförande så det är rätt mycket att tänka på. Har även ett möte kl. 15.00 och sen kommer Sara hit före discot.

Kan ju berätta kort om mej själv att jag är 17 år, går andra året i Pedersöre Gymnasium och är som sagt elevkårsordförande. Annars på min fritid så sysslar jag med ungdomspolitik, P-ung TV (mer info sen) och rider. Jag har även världens finaste pojkvän, Carlos, som jag snart har varit tillsammans med i 3 år. (i februari nästa år) Här hemma på gården har vi 4 hästar, varav en är på foder och den rider jag. Vi har även 1 får och 10 kissekatter. Så vi har rätt många djur ! Kanske inte riktigt svårt att förstå att jag också älskar djur.

Ja, då vet ni lite mer om mej :)



Sara och jag har planerat en grej vi ska göra imorgon innan discot, vad tror ni det är med tanke på denna bild ..?

 
Är en sjuk,trött och osminkad Manda i ett JÄTTEroddigt rum ! Är i behov av städning..


Imorgon på discot ska vi även klä ut oss lite, för vi har halloween tema. Vi hade tänkt ha discot förra helgen, men det kunde vi inte pga. att nån annan hade. Men vi ville fortfarande köra halloween tema ! Så, gissa vad vi ska vara...? ;) Svaret får ni imorgon ! :) (inte relaterat till bilden, eller ?)

Nu ska jag tagga ner lite och börja sova så jag orkar med skoldagen. Ska även knarka några burana!

Ha de bra allesammans och gonatt.

<3 Manda

Kommentarer
Postat av: J

Inte helt okej bild.. =/ Ser ut som 12.. Snälla ät lite för Guds skull.

2009-11-05 @ 21:08:34
Postat av: Russian Roulette

Låt oss gissa.... Ni ska klä ut er till slynor som alla andra tjejer i er ålder gör på discon? Sen måste man ju bara säga.......disco? Hade man inte det i typ 6:an. Kanske är vi som är alldeles för gamla för att förstå dagens ungdom? Eller?



Och förresten, jätte kul att se att ni har en blogg som skiljer sig från andras, en rosa blogg som drivs av blondiner med push-up. Orginellt...



/ SS & BB

2009-11-06 @ 05:29:15
URL: http://russianroulette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0