oj oj..

Har ångest över mitt prov nu. Har inte ännu kunnat koncentrera mig tillräckligt mycket för att få in något i huvudet. Undrar nog om det blir omtagningen... Skulle dock vara skönt att ha undan det.. Men ja, om inget annat så. Jobbigt med prov, uppgifter och allt annat..


jaajaaa, antar jag får skita i hur det går. Ska nog kolla igenom anteckningarna en gång så jag vet något. Vi får se hur det går helt enkelt.

Sitter o kolla House, det är mycket intressantare ! Vad tkr ni om serien ?
Tycker att House är så rolig, men det är lite tråkigt då alla program är upplagda på samma sätt.

Nej, nu ska jag aktivera mej lite,


Kommentarer
Postat av: Viktoria

såå fina bilder i headern! :)

2009-11-10 @ 22:08:05
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: emelie

jadå det tror jag nog :)

i vilken skola går ni då? hur gamla är ni?

2009-11-10 @ 23:00:54
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0