Oj shit..

Haha, sorry att uppdateringen tog så länge, men har vilat mig. Ponnyn var inte på bra humör idag, så han sprang hem med mig. Några gånger.. Han bockade och sparkade bakut och höll på, men det gick bra ! Jag höll mej kvar. Vi var tvungna att ha honom i hagen och springa av sig, vi behövde inte säga till 2 gånger.. Men allt gick bra, förutom att han trampade på sig själv. Men hoppas han uppför sig i framtiden !

Ja, oså har vi duschat och ätit Daimtårta! Jättemumsigt.
C åkte nyss iväg till "kämppä" för att spela med sitt band. Själv ska jag ligga här och chilla i nån timme innan jag åker till stan. Vet inte vad vi ska göra, men något hittar vi väl på! :)

Kolla in inlägget som kommer snart... ;)

Puss o kram <3
Manda


Förresten är vi finalister i "Veckans Blogg" tävlingen hos; http://jojjjjoh.blogg.se <-- så rösta på oss! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0