P-ung TV

Jag nämnde ju då före att jag är med i ett TV projekt, nämligen P-ung TV (pedersöre ungdoms tv). Detta är ett projekt som går ut på att förnya lokal tv'n här i nejden. Vi har 4 avsnitt på hösten och 4 på våren, vi har sänt 1. Nästa kommer 19.11 :) Detta är ett roligt och lärorikt projekt. Man märker hur mycket arbete det ligger bakom allting. Själv är jag programledare, att filma och redigera klipp är inte riktigt min grejj. Så jag tänkte länka till vår hemsida, var ni kan se klipp ur premiären ! Hoppas ni kollar :)

P-Ung TV  <--  


Puss
<3 Manda

(länken syns knappt...)


Kommentarer
Postat av: Vic

Gud vad roligt!

2009-11-08 @ 18:09:42
URL: http://vicwestvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0