Sådär!

Nu har jag mockat och gjort klart mitt engelska föredrag. Ska bara städa upp här hemma lite nu, dvs. plocka i diskmaskinen! Mamma blir nog arg annars.. Tiden har bara flugit iväg, den är ju redan halv 9! HJÄLP. Och älsklingen har inte ringt ännu... Undrar om han alls kommer komma hit. Blir nog lite ledsen annars. Det är viktigt att försöka hålla det man har sagt man ska göra. Speciellt eftersom vi har varit tillsammans i 2 år och 9 månader imorgon ! Shit så länge det är.. Klart jag vill ligga och mysa med honom inatt då! Mindre roligt är ju att jag börjar 8, medans han först börjar 9. Fusk! Fast han har prov, det har jag med, men först på onsdag !

Imorgon slutar jag faktiskt redan 13.40, har ledigt sista lektionen.  Skönt ! Har alltså bara 3 lektioner. Matte, engelska och biologi. Inte så roligt.. På tisdag måste jag ta ledigt dom 2 sista lektionerna + lite av den före det.. Är ganska mycket efter i skolan då jag har varit sjuk oså. Inte så kul, men de ska nog gå bra :)

Nu måste jag diska, mamma och pappa är snart hemma!

Hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0