Söndag

Söndagar är såå tråkiga, jag deppar alltid ihop totalt!

Igår åkte jag in till stan och träffade Manda. Det var helt dött på stan så vi drog till en lägenhet som min familj äger och kollade film ist! Die hard 4.0 Varför dör han aldrig? -.-
Aja, sen spenderades natten på en hård soffa, iklädd ytterkläder och fullt sminkad. Jag hatar att sova med smink på, det är så äckligt, usch!
Nu ikväll ska jag ännu fixa matteläxan. Måste skärpa mej lite, har valt långmatte kursen och för att klara av den måste man verkligen plugga och göra läxorna och det har jag inte riktigt gjort, haha! Sen så har mamma bokat ett bord till en restaurang i  Kokkola, grannstaden. Vi ska gå till Wanha Lyhty (Gamla lyktan på svenska) och käka där, fråga mej inte varför. Mamma gillar väl att gå på restaurang elr nåt :)


Jag och min fina syster igår innan vi drog iväg till stan :) Liknar vi varandra?

OH MAI I'm prettyyyyy :D :D

Kommentarer
Postat av: Danielle'- livet enligt mig

sv: ja verkligen! :(

2009-11-15 @ 18:03:00
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0