10 maj

Senast jag var inne här på våran blogg var i November. Det var snö, det var mörk, det var kallt och mitt liv var helt upp och ner. Jag var trött på det mesta, trött på livet för att säga det rätt ut. Min bästa vän, Manda, gick igenom det som jag själv gått igenom för ett par månader sedan. Och det är inte lätt. Det var mer än 100 km mellan oss och vinter tycktes mycket mörkare än den egentligen var. När vi båda var trötta, lessna och sällan träffades så var det inte så konstigt att vi gled isär. För det har vi gjort, jag kan inte säga annat. Och jag är jätteledsen för det. Jag älskar Manda, vi är som gjorda för varandra. Och ändå så har det på senaste tiden kännts som att det enda vi gör är att göra varandra besvikna och ledsna. Det har varit mer negativt på senaste tiden än positivt. Och så vill jag inte ha det.

Jag minns alla fina sommarkvällar i stan med kompisar, hos mandas eller hos mitt, bara vi två. Vi skrattade, skvallrade, snackade skit. Vi delade sorger, glädje och drömmar. Och det är ju precis så det ska vara. Det ska vara värme, ljusa kvällar, lite sorg men för det mesta skratt och glädje. Jag vill ha tillbaks min Mandel, jag vill ha tillbaks de ljusa kvällarna och jag vill mest av allt ha tillbaks min bästa vän. Och det ska jag fan ha! Nu när det snart är sommar, ingen av oss är 100 km borta och allt känns lite bättre. So let's shape it up! nu ska vi ta och göra nåt åt saken. Det ska jag iaf göra. Vi ska kanske även börja härja omkring och skapa förvirring i bloggvärlden igen!
Tänk vad lite vårvärme och solljus kan göra åt ens humör!

Tack och förlåt, jag älskar dej Mandeln ♥



Peace & Love - Sasha duvet ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det ordnar upp sej!



Kul att ni e tillbaka!!!

2010-05-14 @ 13:26:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0