hemma igen

Har varit hemma i nån timme redan, men har suttit och knåpat med min andra blogg :) Sms:ade Sara också, det är tydligen något fel på hennes internet så därför har hon inte uppdaterat.

Det var rätt roligt på avslutningen. En skön stämning ! Har suttit och knåpat med en header istället för att läsa på finska prov, det är ju rätt bra... Not. Men ja, den blev simpel och fin :) Lite krångel kom det allt, så nu får det vara bra sådär. Den är gjord i Picasa, precis som denhär vi har. Men Sara och jag ska nog fixa nya bilder bara vi träffas och byta ut den :) Sara har laddat ner photoshop, så vi ska väl försöka oss på det !

Iaf måste jag nog börja läsa lite finska ord snart. Suck säger jag bara.. Men imorgon har jag bilskola och på onsdag är provet. Kommer antagligen gå åt helvete, men vad kan man.

Nej, nu blir det en varm och skön dusch, fy fan vad jag fryser :) Kika in senare ikväll, det kommer nämligen ett skoinlägg ;) Puss o kram



Sådär såg jag ut på avslutningen idag, en topp och lacktights :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej ni har en underbar blogg :) jag diggar den värkligen

Hv : Patricia

2010-05-25 @ 11:56:34
URL: http://patriciamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0