Back

Nu är jag hemma och det enda jag kan säga är att detdär behövde jag ! :) Vi körde opå i stan, var och hälsade på C när han och hans band spelade, körde lite till... Trevligt sällskap och trevliga diskussioner !

Nu ligger jag och kollar flashforward och väntar på C. Vi har en del att reda ut ikväll, men det ska nog gå bra.

Vad gör ni själva då?

Imorgon ska vi försöka stiga upp i tid, eftersom Smigges uppfödare kommer klockan 2. Efter det ska vi o rida, äntligen ! Dock har ju inte Hööks paketet kommit ännu.. Men det dyker säkert upp på måndag, I hope.
Jaja, vi hörs imorgon, nu ska jag fortsätta kolla och vänta på C.

sen blir det gonattinatt, så säger det färdigt. Gonatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0