Baseboll trän

Ska snart börja sova, alla andra gör det typ. Sitter och hör på The Baseballs, diggar dem! Har haft en rätt bra dag idag, börjar bli lite mer van och har stängt av alla känslor. Nu börjar dock tobaken spela sin roll, märks jag inte har rökt... Om några dar är jag ett vandrande monster, LOVAR! Men C kommer imorgon, han tar med lite snus åt mej :) Reservplanen. Egentligen hatar jag snus, men va kan man ? Ifall inte nikotinplåstren hjälper så är det ju bra :)

Har på mej en av C's tröjor, en väldoftande ! den är supermysig.. Love it!

Nej nu ska jag söka sömnen, blir ju ändå väckt före 8.... Jobbit ! Men vad kan man :)

Imorgon ska jag försöka orka blogga lite mer ! :) Ge gärna tips på vad jag kan blogga om, har ju ingen kamera här :/ Men jag har ju den dåliga cammen...

Gonatt pussar till er<3
Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0