Glee

Hallå, vad gör ni ? Själv sitter jag och kollar på den nya serien Glee från Tv4. Tycker om den!
Har äntligen fått bort tvättat allt smink, superskönt ! Efter Glee ska jag även duscha, om jag inte gör det imorgon..? Får se :) Skulle sitta bra med en varm och avslappnande dusch. Känner mej äntligen friskare ! Har lite tungt huvud ännu, men inte alls lika som förut :) Skönt, hoppas jag blir frisk nu!

Saknar att rida min superdupersöta ponny, men det blir först på lördag. Ska vila mej lite imorgon ännu ! Men i helgen ska vi nog springa och busa lite :) Våra hästgrejjor som vi beställde har inte kommit ännu, men kanske de dyker upp imorgon! Mitt asos paket har inte heller kommit :( Blir ju ledsen ! Men allt kommer säkert på en o samma gång, det är ju bra det med :)

Snart ska jag flytta lite bilder och radera lite från kameran så det finns mycket rum imorgon! Dennis hämtar mej 1, vi ändrade tiden så vi hinner bättre. Han ska ju ha några klädbyten oså måste vi ju fixa bakgrunden till bilderna. Vi ska ha 2/3 olika. Hoppas bilderna blir bra, men det är väl mitt ansvar ;) Ska fota dem både med och utan stativ!

Och jag har ännu inte fått sålt min telefon. Enda som svarar på mina annonser är utlänningar.. Som skriver konstiga saker. (har inget emot utlänningar) Som den ena var från Canada ? Vafan är det ? Sitter och kollar finska annonssidor.. Nej tack !

Men nu ska jag chilla ner en stund, talk to u soon <3

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0