Gomårron!

Haha, gomorron allihopa ! Ligger och kollar efter 10 idag igen, men idag är det en "gammal sur gubbe" som diskuterar böcker där ;) Han är rätt rolig !

Måste bara berätta vad jag drömde inatt, det var så jävla wierd! Haha!
Drömde att jag stod i en kö och framföre mej står 2 st ur ett finngäng i stan. De är såna man respekterar och håller sig borta ifrån, de slåss och har kniv och sånt.. Men jag började prata med dem och de blev helt kära i mej! Så när jag skulle skiljas från dem för att gå in på café med mina vänner blev dom besvikna.. Så efter en stund gick jag ut och gick, och plötsligt hade dom dragit in mej i ett rån! Så kom polisen, och jag var instäng med en massa zigenare i R-kiosken och alla var helt galna. Men jag klarade mej och blev utsläppt. När jag gick därifrån stod hela finngänget och busvissla och höll opå! Då mötte jag en arbetskompis från mitt sommarjobb och vi tog sällskap. Han hade gjort slut med sin flickvän och försökte nu få mej. Så vi HÅNGLADE! Fan va konstigt det var att vakna upp efteråt. Har ju inte gjort nåt med nån annan än C under 2 år o 9 månader.. Haha! Så knasigt :)

Jaajaaa, var bara tvungen att berätta då den var så konstig ! :) Snart ska jag se Hem till Gården, mommo varning ? Men det är ju bra serie! Sen ska jag ut o röka och hälsa på hästen. Saknar att rida :( Hoppas jag blir frisk nu!


Men nu börjar Hem till Gården, hörs sen <3
Manda

Kommentarer
Postat av: sallysex

fin blogg.

2009-11-18 @ 13:03:09
URL: http://sallysex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0