HEMMA !

Nu är jag äntligen hemma! Har haft en så stressig dag! Först var jag på ett möte halv 3 till halv 4, sen köade vi i två timmar vid sjukhuset. Sen körde mamma mej till P-ung mötet :) Vi sände ju vårt andra program ikväll, det var en skitbra sändning ! Ni kan kolla det på vår hemsida <--, där finns utvalda delar ! :)

Imorgon ska jag med Dennis (projektledaren) och fotografera honom, för vi hann ju inte det idag. Han skall ha nya pressbilder, han är ju sångare i ett rätt så känt band! :) Ska bli jätteroligt, för de ska släppa en skiva snart och ifall han gillar bilderna kommer de hamna med i skivan! :)

Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska ju inte till skolan imorgon ännu, läkaren tkr jag ska vara hemma och vila mej! Men det lutar lite mer mot att jag åker in till stan en stund på kvällen, orkar inte sitta hemma längre :) Enda som är bra med det är ju att jag hinner blogga. Men idag blev ju bloggen lidande, men det är så när saker blir dåligare.. Ni får ha förståelse för det :)

Brb, ska hitta något smaskigt åt er ! Puss :)
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0