Kommer jag att dö nu?

Haha! Nej, det tror jag inte, men så känns det just nu!

Det hela började med att mamma skulle köra mej till busshållplatsen. Redan när jag klev in i bilen frös jag och kände mej sjuk i hela kroppen. När jag sedan var så långt att jag var inne i skolan och skrev prov så frös och skakade jag som en liten gris, fastän jag satt inomhus med vinterjacka, halsduk och uggs på. Jag hade världens brutalaste huvudvärk och mådde svin dåligt. Jag skrev färdigt, lämnade upp provet och gick ut ur klassrummet. Helt oskämtat, allt snurrade, det värkte i armar och ben och jag började känna mej spyfärdig. Jag ringde mamma och hon hämtade mej från skolan. När jag kom hem tog jag av mej ytterkläderna, sökte fram 2 yllefiltar och en fleece filt och körp ner under täcket insvept i dessa och en tjock yllekofta. Trots detta så frös och skakade jag i säkert en halvtimme. Sen somnade jag, och vaknade runt 12 tiden, genomsvettig och med bultande huvud och sjuk hals. Mätte febern och den låg på 38.7. Fy fan vilken pärs, trodde att jag skulle dö! Mår lite bättre just nu, har knarkat burana 400 och strepsils. Febern har gått ner liite liite. Så vad tror ni, har jag fått den fruktade svininfluensan, och kommer jag att dö nu? Haha, det återstår ju att se, livet är grymt! ;D

//sara


en sliten sara

Kommentarer
Postat av: julia

tycker verkligen synd om dig om de e svinis..

har haft den sen i lördags & har 40,4 graders feber.

krya på dig & hoppas de inte e så allvarligt :)

2009-11-10 @ 10:19:25
URL: http://juliaclevler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0