Minnen, minnen, minnen..

Har ju som sagt flyttat 10 000 bilder. Nu finns de flesta av dem på min laptop :D Tänkte dela med mig några minnen;



Vi rökte vattenbång med vanlig cigg och vatten, såhär blev det ! Från förra sommaren



Outfits bild innan ett disco på... nian kanske ? :)



en gammal bild på mej, tagen gör ett år sen typ ?



Älskling och jag sommaren -08 typ?



Outfit från 70,80-tals festen från förra året



När jag nyss hade lagt i hårförlängning, i våras kanske ?



För ett år sen fick jag för mej att klippa rakpannlugg..



Jag och älskling, typ -08 :D Se hur mkt fräknar jag har !!!!!



Jag och vårt söta får ! Visst ser mitt hår bra ut ?



Outfit från Februari. Ska gå o se teater !

Visst har jag en del bra minnen ? Finns som sagt 10 000 bilder till..

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Det blev lika mellan en massa och då bad jag 2 av mina kompisar samt min syrra att lägga 2 röster var på 2 som dom gillade..

2009-11-16 @ 20:47:52
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Daniel

Diggar din stil!

2009-11-16 @ 22:11:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0