onsdagsmys?

Eftersom jag fick vaccin mot svininfluensan så blev det ingen ridning idag, eftersom min arm värker sjukt jävla mycket. AJ!
Istället så åkte jag direkt hem med bussen som var proppfull, var tvungen att stå. Väl hemma så käkade jag och resten av dagen har jag bara chillat, städat lite och pluggat! Jag älskar att sitta i mitt lilla skrivbordshörn och läsa läxor. Det är så mysigt. Jag älskar att inreda och fixa till saker och ting och min lilla "hörna" är jag rätt nöjd med. Vad tycks? :)





Kameran ville inte fokusera på mej, haha :(



Jag är lite ledsen eftersom min arm gör så ont och jag inte kunde åka till gulleponnyn idag!
Men hey, jag lär ju inte dö i svininfluensan nu iaf, det är ju en bra sak! ;)

/sara


Kommentarer
Postat av: Jennifer

allt bra med dig idag? :)

kram

2009-11-18 @ 20:38:55
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0