Söndag

Hallå allesammans ! Ligger vid C's nu, vaknade för 2 h sen typ :)

Igår var vi ju först på födelsedagskaffe,sen blev det hemmafest för min del! Jag och en kompis, Malin, gick dit helt själva, det tog över en halvtimme. Det hände inte så mycket, var mest trött. Sen drog vi till stan igen, var det mest  var kallt och tråkigt. C kom strax efter 11 då han hade färdigt spelat med bandet !  Vi åkte hem rätt snabbt, pallade inte att vara ute.

Idag vet jag inte om vi ska göra så mkt. Är helt bäng i huvudet. Skulle iaf vilja ta en promenad så man blir lite piggare !

Ja, inte så bra bloggning i helgen men det ändrar nog snart !

Vi hörs när jag är hemma, puss på er <3
Manda

Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Najsbajs söndag!

=)

2009-11-22 @ 16:33:00
URL: http://www.pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0