stress, skola, stallet och läxor!

Var skittrött när jag vaknade idag, och därför bestämde jag mej för att sova vidare en halvtimme och skita i att tvätta håret och sminka mej. Jag var tvungen att rusa till bussen, men hallå? Vem vill inte sov en halvtimme längre?
Skolan gick helt ok och när den var slut drog jag och syrran iväg till stallet. Gulleponnyn gick supersupersuper, är jättenöjd med honom! Fast han har börjat kasta rätt mycket med huvudet innan han börjar gå i form. Han har alltid gjort det eftersom han inte är så lätt att få i form, men idag kastade han skitmkt med huvudet.. så jag ska fundera lite hur jag ska göra. Det blir kanske att köpa en martingal? aja, detta är ingen hästblogg så jag ska sluta whina om det nu!

När jag kom hem käkade jag middag med familjen och nu sitter jag i min säng och pluggar som bäst. Långmatte läxan är gjord medans engelskan är på gång! Innan det blir sängdags ska jag ännu ta en lång och skön dusch och fixa mina naglar om jag orkar!

Just nu blir det ingen intressant bloggning från min sida, som ni kanske märkt! Dels för att min dator är på service, och dels för att jag har så himla mycket just nu, man kan inte hinna med allt! Men det blir bättring så småningom, i promiz ;)
Puss! /sara


Martingal eller inte? det är frågan! ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

köp en billig snodd bara och testa :P om det blir bättre kan du ju lägga extra pengar på en martingal ;)

2009-11-18 @ 21:09:23
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0