usch ?

USCH säger jag bara, det är SKITMYCKET snö där ute.. Trodde inte mina ögon när jag steg upp. Jamen här är det full vinter. Har börjat vakna till lite, men mitt internet är slött. Håller på att få nervsammanbrott :(
och C sitter på flashback och surfar och vill inte hjälpa mej hitta en nätverkskabel, GAAAH.

Har nu planerat dagen så långt att det blir en liten ridtur snart och sen ett bubbelbad ! Är ju kallt där ute, så vad är då skönare än att få lägga sig i ett varmt bad och ta en cigarett efteråt? :) Vet inte fortfarande vad som händer ikväll, kanske vi hålls hemma ? Skulle vara skönt att chilla med gänget här hemma. Fast ingen hemmafest, minns nog den förra vi hade här ! Usch, det var inte så mysigt med folk som spydde på gräsmattan.. Men ja, inget gick ju sönder iaf ! Att ha hemmafest är nog inget för mej säger jag bara..

Nej nu ska jag dra på mej ridkläderna, vi hörs sen !

<3 Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0