18 maj

Jag har saknat denna blogg måste jag säga. Den har funnits i mina tankar hela tiden vi har haft paus, men lite skönt har det varit. Har startat en egen blogg också, men när Sara blev på hugget med att starta upp denna kunde jag inte säga annat än JA!

Det har ju såklart hänt mycket under bloggpausen. Jag slapp hem från sjukhuset, var sjukskriven en stund från skolan, red mycket och var med min pojkvän och kompisarna. Vi har också skaffat en supersöt hund, Mimmi, som är en phalene. Hon är en ljusglimt i vardagen, en vild sådan.

Det ska bli ett nöje att börja blogga här igen, hoppas ni också tycker det. Jag kör igång med något spännande redan dom första dagarna, för på torsdag har vi livesändning med Pung tv. Det ska bli något nytt och spännande, jag ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag iaf läsa min finska läxa, fortsätta svettas och duscha. Sen blir det sängen med C!

Hörs imorgon, först efter eller i skolan. Har ju börjat bilskolan och har det 17.00, så det blir inte så mycket bloggning.

Gonatt allihopa!


På den nedersta bilden ser ni sötnosen Mimmi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0