end

Så var denhär dagen snart slut. Dagarna bara flyger iväg nuförtiden. Det är inte alls länge tills skolan slutar, tills ABI resan eller till min 18 års dag ! Jippieeeee!

Bilskolan var jättekul som vanligt. Vi gick igenom mörkerkörning och halkkörning, usch ! Hur fan ska jag lära mej allt dedär ? Allihopa får akta sig första tiden jag har körkort, så jag inte kör på nån! Nej, nu ska jag inte bråka, är faktiskt en helt ok chaufför trots att jag inte har kört så mycket.

Har varit ute på gräsmattan med Mimmi och min bror ikväll. Mimmi var busig, hon har varit till veterinären idag och fått sin andra vaccinspruta. Hon busade lite med en katt och med brorsan. Sötnosen.

Imorgon blir det en full dag. Från morgonen ska jag till läkaren, sen till skolan i nåt skede. Sen blir det kaffe med min syssling, psykologen med C, livesändning med P-ung Tv och sist till C's och sova. Är supernervös inför sändningen ! Något kommer verkligen att skita sig har jag på känn. Kommer säkert tappa min klänning eller något ! Hahhaa, då skulle allihopa få ett gott skratt tror jag. Vi har inte så himla mycket "stuff" till dehär programmet, för vi hade en skitrolig grej, men den krossades. Vi har iaf 2 band och några klipp. Sen är det väl vi, programledarnas uppgift att sköta resten av programmet !

Ska egentligen söka efter mina kläder jag ska ha imorgon och fota dem, så ni får se. Kommer knappast hinna uppdatera förrän på kvällen, men kameran hänger med imorgon. Ska försöka använda den också!

Hörs snart ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0