here we go again

Känns lite konstigt att blogga nu igen, men kul blir det iaf! Det har hänt en massa saker i mitt liv sedan vi pausade bloggen men jag är inte helt säker på om jag har lust att börja gräva i minnet för att berätta åt er. Jag tror faktiskt att jag mår bäst av att bara se frammåt just nu!

Hur som helst. Det har varit underbart väder i Finland under de senaste 5 dagarna. Solen har gassat och pressat upp temperaturen i runt 27 varenda dag. Snacka om att sommaren kom på en gång. Idag har det dock regnat nästan hela dagen men det har ändå varit runt 22 grader. Skönt med såna dagar också ibland, man kan ju knappt leva när det är 27 hehe.. Idag  var jag hemma från skolan, pallade inte gå dit idag. Jag behövde en paus. Så imorgon går jag till skolan med nya tag. Nu när jag tänker på det så borde jag kolla upp vad vi har för läxor tills imorgon, får ta och ringa en kompis. Börjar klockan 12 (!) imorgon så jag borde hinna med både bloggning och outfitsbild innan jag rusar till bussen. Nu ska jag duscha och ha lite hemmaspa, det känns som det enda rätta just nu, haha, Jag har gått omkring här hemma och kännt mej allmänt sunkig och smutsig hela dagen.

Puss hej ♥
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0