Hos C

Nu är jag hos C igen. Känns som att det har varit en lång dag.. Skolan var rätt chill. Hade först modersmål, vi skrev vår textkompetens klart. På musik började vi med en låt, stand by me, som vi ska köra acapella på skolavslutningen och jag ska sjunga solo i den ! HJÄLP! På engelska gjorde vi inte heller så mkt. Sen åkte jag och C till polisen och anmälde stölden av hans hjälm. De visste vem som hade tagit den, men inte fick vi tillbaks den, den är försvunnen... Hoppas han får tillbaks pengar på försäkringen!


Ikväll ska vi till Callis bandkämppä, de har ju en spelning imorgon. Ska bli roligt ! Åker hem och hämtar kameran imorgon så då blir det aktuella bilder, det är ju inte så dåligt. Har inte egentligen så mkt att säga, ska försöka få låna Callis telefon och ta en outfit bild innan jag drar ut :)


Ha det bra, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0