KANINUNGAR

nån som vill ha? :)
'










underbara
En sak som inte är så rolig dock är att en av våra kaninhonor dog idag. Lilla Ninni låg död i buren idag när jag kom hem från skolan och skulle ge dem mat. Hon skulle få ungar och något gick fel när hon skulle föda så både hon och ungarna dog. Folk kan tycka jag är barnslig som sörjer då en kanin dör, eftersom det bara var en kanin och inte en hund elr liknande, men jag älskar alla våra kaniner och under det senaste året har tre av våra kaniner dött pga. ålderdom. Och nu så dog stackars Ninni, helt i onödan känns det som, hon var bara runt 1 år. Det är ju livets gång och i naturen så förökar ju sej kaniner också men det känns endå lite som vårat fel eftersom vi kan välja att betäcka dem eller inte. Jag hoppas verkligen att hon dog någorlunda snabbt och smärtfritt.


Sov gott sötnos ♥

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0