Off to school

NU ska jag riktigt snart börja traska iväg till bussen. Vädret är så jävla fint idag, vill inte alls spendera dagen instängd i skolan. Nåja, bara 2 veckor tills sommarlovet! Jag slutar klockan 16 och efter det ska jag och mamma gå på stan lite, jag behöver en ny bh och så hade jag tänkt köpa en söt spetsbody som jag spanat in i flera veckor nu. Sen ska vi handla mat och SEN ska jag hem och soooola. Egentligen så har jag lovat pappa att måla panelskivor (vi renoverar) men dom får vänta tills senare, hehe



Dagens outfit. Fick bråttom som vanligt så ni får nöja er med en cp bild ;)


Vet inte vad som hände men inlägget publicerades aldrig fastän jag tryckt på spara och punblicera typ 10000 grr. GAH Ni får läsa det nu ist hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0