stressdagen

Har redan avklarat läkarbesöket, det gick inte så bra. Nu ska jag äta, läsa finska läxan och sen dra iväg till skolan. Sen kommer min syssling efter mej, oså blir det kaffe och hunddejt vid mitt. Sen stan med C, sen livesändningen. Ska ta med kameran dit och visa bilder sen och min outfit ! Och alla från vår nejd kan ju minnas att titta på det live, annars kommer det upp klipp på vår hemsida senare ! Sen åker jag till C's och sover, bloggar antagligen därifrån. Ha en bra och fin dag! 


Och alla ni med lika vackert väder som vi har (sol, över 20 grader), NJUT !
Här kommer iaf min skoloutfit!

Puss :)






tihi, jag har fått jättemkt fräknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0