baby, I'm home !

Aa, nu är jag hemma. Åkte till stan en 2 tiden, var med pojkvännen och hans kompis och skruvade lite, shoppade lite (bild kommer snart), träffade Jenni, var på kaffe och sen åkte vi till Prisma! (Butik) Där köpte jag avfärgning till håret oså :) Sen åkte vi in till stan igen, Jenni skrev hyreskontrakt på sin lägenhet oså skjutsade hon hem mig. Nu sitter jag här då, har huvudvärk och mår dåligt :( Blir väl sjuk igen... USCH ! Stackars Sara gumman som är sjuk, krya på dej <3 Hon har säkert samma som jag hade..

Iaf, snart ska jag skriva en 3-sidors psykologi uppsats o sen sova ! Men imorgon är det ingen lång skoldag. Har endast hälsokunskap och gymnastik, sen ska jag till stan igen. Ska till sjukhuset o ta en del blodprov, ekg o sånt.. Sen har jag ett möte. Sen ska jag hem o plugga till biologi provet.. Usch.. Tkr verkligen inte om den kommande provveckan.. :(

Nu ska jag skriva min uppsats, sen ska jag visa vad jag shoppade för vackert idag !
Hörs snart,
 <3 Manda


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 19:47:37
Postat av: ellen

skulle va jätte gulligt om du ville rösta på mig här:



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=57



kolla på min blogg om vrf, alla som röstar får en länk på min blogg. kram :]

2009-11-09 @ 20:24:30
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0