fryser!

Nu har jag både varit på en skön ridtur och firat morfar ! Det var riktigt trevligt faktiskt :) Morfar är så söt, o de e ju Smigge också. C har åkt hem för att läsa på prov ifred, men han kmr hit och sova ikväll. Men tills det måste jag hitta på nåt. Har iaf lite skolarbeten som behöver göras och huset som ska städas upp lite. Jeee.. Oså måste jag ännu i stallet och mocka.

Är skittrött, tidiga morgnar är inget för mej. Men det är jätteskönt att vara uppe tidigt och hinna göra en massa saker. Fast jag sover nog hellre.. Annars orkar man nog inget. Och min sömn har inte varit den bästa på senaste tiden.. Men det ska väl reda upp sig.

Nu kommer det mammas pojkar, reprisen förstås. Kollade nog i torsdags också, men man kan ju alltid se det igen. Vad tkr ni om programmet ? Bra eller dåligt ?
Jag tkr själv att programmet är underhållande och det har ju aldrig visats förr på någon kanal. Det är bra. Och deras mammor är ju så extrema.. Iaf Naima! Men det är ju det som gör allting roligt. Och alla intriger som händer mellan tjejerna bidrar ju också..  Men det skulle ju inte ha varit världens roligaste att vara med i det, så tur att man slipper :)

Nu ska jag börja kolla lite på mitt engelska föredrag, men vi hörs snart ^^

<3 Manda

bild från nyss!


Kommentarer
Postat av: ness

fin bild :)

2009-11-09 @ 22:56:51
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0