känslor

Har ni nånsin stannat upp och tänkt på att tiden bara går och går.. Den stannar ju aldrig. Fick så jävla mycket minnen slängda i ansiktet idag och nu kan jag inte sluta tänka.. Alla mina vänner jag hade förut, allt skoj vi gjorde. Att tänka på hur det är idag gör mej ledsen.. Tro inte jag är utstött, men vi har avslutat vår vänskap. Vi är inte längre på samma nivå och de har svikit mej för många gånger för att det skall gå att fixa. Jag vill inte ha tillbaks dem heller, de får mej bara att må dåligt. De får mej t.om. att få mej att undvika skolan pga. att de ändå bara klagar på mej..

Därför är jag glad att Sara är min vän. Hon förstår mej och vi är så lika! Visst blir vi också ovänner ibland, men det fixar sig alltid. Hon stöder mej och bryr sig, jämfört med dom andra. Jag älskar dej gumman.

Kom ihåg, att om dina vänner får dej att må dåligt är det bättre att skita i dem än att stanna kvar hos dem. Tänk på dig själv..

Sorry för en massa babbel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0