Sjuk.

Jag (Manda) ligger just nu hemma med stegring. Hade 38,5 grader igår men nu har den sjunkit över en grad ! När man är sjuk finns det inget bättre än att trösta sig med nätshopping. Allt känns mycket lättare då för en stund. Satt och kollade in Asos utbud på kläder och även Nellys skoutbud. Hittade mycket underbart. Är faktiskt så snäll att jag tänkte dela med mig av det. Varsågoda !


- Skorna är från Nelly
- Toppen är från Asos, den är skitsöt!
- Pälshanskarna ser supermysiga och varma ut !
- Dom slitna jeansen är supersexiga!
- Jag älskar allt som är rosa och denhär klänningen är skitsöt!
- Pälsjackor har blivit populära nu, och denna är jättefin. Den är även gjord av fuskpäls, skulle aldrig sätta på mej äkta.

Nu ska jag ta en dusch och fräsha upp mej!

<3 Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0