stegring..

Oh yes, jag mätte just min temperatur, tror ni fan inte att den visar stegring ? alltså över 37 grader... Just precis. Men jag hade iaf tänkt vara hemma imorgon och vila upp mej ! Men ska nog fortfarande åka till sjukhuset oså, pappa kör dit mej.

Har nyss duschat, känner mej ändå inte fräsh :/ Måste ännu raka mej under armarna xD Man får ju inte ha på sig nåt under EKG förutom trosor (?) så det gäller att se fräsh ut (Y) Men det gör jag innan jag åker dit ! Nu måste jag ladda kameran så jag kan fota mitt vackra inköp! Försökte hitta ett par skor, men nej.. Uggs och ett par högskaftade högklackat vill jag ha :) Men nej, fann inga. Men måste åka in dit igen o se om jag hittar det då! Vill så gärna ha ! Men en tröja hittade jag ju iaf :)

Nu ska jag surfa lite och kolla nellys skor, hörs snart bara kameran har laddats!



Kommentarer
Postat av: Frida

stegring? feber? ;p

2009-11-11 @ 11:50:47
URL: http://heyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0