Trötter.

Godmorgon! Här sitter en skittrött Manda och försöker hitta rätt tangenter. Har inte sovit så många timmar inatt, för min käre mor ringde och väckte mej runt 9 och jag har inte kunnat sova sen dess..
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem och köra mej till sjukan. Måste ju åka snart.. Men han svarar inte i telefon och är inte hemma, super! Kanske han glömmer bort mig ? :(

håller på och mäter min temperatur, men det känns inte som stegring längre. Men min hals gör jätteont och huvudet är nog tyngre än vanligt. Jobbigt, orkar inte vara sjuk just nu!! Man missar så jävla mycket, och nu när provveckan börjar.. Men imorgon ska jag nog till skolan och skriva provet, sen åker jag hem. Slutar ändå efter det.

Ha en bra dag allesammans, nu ska jag ställa mej klart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0