Måndag

Hejsan allihopa ! Idag har jag redan hunnit vara i skolan på 2 lektioner, finska och musikövning. Musikövningen gick helt okej, behöver slipas på! Nu är jag hemma med Mimmi. Hon är skittrött. Hon har sovit hela natten, fram till 13.00 och nu igen... Låter skönt ! Själv ska jag snart greppa gitarren och spela o sjunga lite. Måste öva på att få ljud ur mej tills skolavslutningen då jag ska sjunga.


Jajja. Sen idag har jag power club avslutning, vi ska ha knytkalas. Blir säkert roligt. Sen ikväll blir det att läsa på finskaprov, usch... Orkar inte. Det är 2 veckor kvar av skolan, men fyfan vad tungt det ändå är.

Nu ska jag fortsätta med mitt, hörs senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0