Shoppingtur

Jag kom nyss hem från en spontan shoppingtur till Karleby :) Hittade inte så mkt, men köpte en kjol, en topp och lite underbyxor. Kjolen ska iaf till avslutningen, e osäker på toppen. Den är en helt basic så jag har hursomhelst användning för den.

Idag har jag tidsbrist och är trött. Så det blir ingen uppdatering från min sida. Finska provet gick ju annars käpprätt åt helvete idag, men vad kan man. Imorgon har jag iaf engelska prov, så det måste jag läsa till. Oså ska jag ha gjort en diktanalys också.. Ikväll ska jag iaf till Callis o sova, så nu måste jag börja skynda mej.

Puss o kram, hörs imorgon. Då kmr bilder på det jag köpte idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0